Tio första:

Första bästa kompis: Karin
Första bil: Jag har ingen bil
Första kärlek: Christian
Första husdjur: Min lilla kisse Molly
Första semester: Cypern
Första jobb: Frukostvärdinna
Första köpta skiva: Absolute Music 23
Första riktiga kyss: Kim på Färgelanda Cup (not good)
Första piercing: Öronen, sedan naveln
Första konsert: Rhapsody in Rock

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Egenhändig mix av Baccardie Vattenmelon och Trocadero
Sista bilfärd: Med Josefine från mamma och pappa
Sista filmen du såg: Wallander – Täckmanteln alldeles nyss
Sista bubbelbadet: Ett par dagar sen
Sista spelade cd: Melodifestivalen 2008 igårkväll
Sista gången du grät: I fredags under Christians rättegång
Sista måltiden: Christians kvarglömda hamburgare från igår!
Sista bion: Arn Tempelriddaren
Sista boken: Det ska bli ett sant nöje att döda dig – Magdalena Graaf

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja!
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej!
Haft ett one night stand? Nej!
Busringt till nån? Ja

Sju saker du har på dig:

Jeans, strumpbyxor (frusen av mig), sockar, BH, trosor, linne, luvtröja

Fyra personer du kan berätta allt för:

Christian, mamma, Josefine, Frida

Tre val:

Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad såklart!

Två saker att göra innan du dör:

Gifta mig och skaffa barn!! Får jag det, så kräver jag inget mer!

En sak du ångrar:

Att jag tog på mig mina mördar-skor igår! Mina fötter var avrättade när vi kom hem. Hehe.

1 kommentarer:

Emilia sa...

Skojigt va? :P Hehe!