Jahapp, imorrn börjar praktiken då!! 4 veckor ska man bara "gå bredvid och lära sig saker".
Jomen tjena!! Som om man kan göra det! Efter att ha jobbat inom vården två somrar och varit timanställd däremellan så är det liiite svårt att bara hänga efter en människa och stå och glo över axeln på henne.
Nää, det får nog blir lite egna initiativ också, men det känns också skönt att man inte är någon extra arbetskraft som dom kan utnyttja utan helt enkelt bara elev! Hihi!

Snart kommer ju sommaren och då är det Sjödalen som gäller igen! Men det är faktiskt en helt fantastisk avdelning! Får se om denna jag ska vara på nu under praktiken man mäta sig! Men det ska väl inte vara omöjligt! Hehe.

Igår var vi på Delicious för första gången!! Vilken flopp!
Herregud, det var nog det trökigaste mitt norra öga skådat! Två gigantiska rum med stolar, bord och soffor och ett minimini-dansgolv där musiken pumpade på i 180!
Nää, det var ingen höjdare. Så fort Frida fått i sig sina cider drog vi hem! hihi.
Men det var inte så bra att ha en tubtop-klänning på sig när man ska GÅ. Kan ju säga att den inte satt upp många sekunder efter att man gick och slappnade av i överkroppen. Haha! Snygg såg jag ut när jag tog av mig jackan!! Hihi.

Sov hos mamma och pappa eftersom dom bor så nära. Så vi sussade nere i källaren där Sis har sin säng. Felet var bara att jag inte hittade något täcke så vi fick ha en filt och ett lakan över oss bara. Ingen orkade börja leta efter täcke halv tre på natten.
Så ett par timmar senare vaknar jag av att det är snorkallt i rummet!! Fick trycka mig så nära Christian att han var nära på att ramla ur sängen! Hihi. Elak flickvän!
Men det var mysigt att ligga i en liten 90-säng igen! Tihi. Vi tar ju inte upp så mycket plats.
Skulle vi ha en dubbelsäng så skulle lätt två stycken till få plats i den. Vi sover slickade mot varann. Fruuuusna!

Nää, nu ska jag plocka ihop alla tomma ciderflaskor från igår och vänta på älsklingen som är och spelar innebandy med Fredrik och co.

Take Care!

0 kommentarer: