Usch vad trött man blir av att inte göra nånting alls!! Har inte varit utanför dörren typ på tre dagar på grund av min äckliga lilla magsjuke-period där!!
Levde på blåbärssoppa, bröd från Amigo-pizzerian och lite godis! Haha! Bra magsjuke-mat eller hur?? Men jag var liiite hungrig hela tiden, även om jag mådde illa när jag åt. Konstigt där dära! Men nu är jag iallafall frisk som tur är!

Blir en pluggig vecka nu... Har ju prov i medicinsk grundkurs nästa vecka så det blir till att skriva, plugga, skriva, plugga. Studig jag låter nu då! Haha! Man kan ju alltid hoppas att man blir lite plugg-motiverad nån dag.

Hoppsan, nu är det mat på G här på Furustigen så måste springa iväg här! Återkommer senare med lite mer intressant fakta!

1 kommentarer:

Emilia sa...

Skönt att du blivit frisk :) Annorlunda din sida har blivit, fick mig en liten chock ;) hehe! Kraaaam