Kött eller fisk? Kött
Vin eller öl? Vin
Fotboll eller ishockey? Fotboll
Katter eller hundar? Katter
Trivial Pursuit eller Risk? TP
PC eller Mac? PC
City eller Metro? Metro
Flickor eller pojkar? När det gäller kärlek är det pojkar jag faller för, men på min vänlista vill jag gärna ha både flickor och pojkar
Höger eller vänster? "Blodet är blått och hjärtat KNAPPAST åt vänster!!!" Höger alltså!
Stockholm eller Göteborg? Göteborg
Köpa eller ladda ner? Både och
Böcker eller filmer? Film
Sött eller salt? Båda!!!
Te eller kaffe? Usch! Äckligt båda två!
Dusch eller bad? Bad när jag är riktigt kall och dusch när det ska gå snabbt
SonyEricsson eller Nokia? Nokia!
Israel eller Palestina? Jag är inte insatt... Men palestinasjalar är ju måttligt snyggt
Förhållande eller singel? Förhållande
Guld eller silver? Guld
Harry Potter eller Sagan om ringen? Sagan om ringen
Salt eller peppar? Båda behövs
Spara eller slösa? Jag är faktiskt väldigt duktig på att spara det lilla studiebidraget jag får! Så jag är en spara-flicka
ICQ eller MSN Messenger? Msn
Vackra ögon eller snygg kropp? Snygg kropp
Sommar eller vinter? Sommar
Premier League eller Serie A? Premier Leauge!!
Norge eller Finland? Norge!
Mozzarella eller parmesan? På pizza: Mozzarella. På pasta: parmesan
Ödmjuk eller självgod? Ödmjuk
Lars Leijonborgs ögonbryn eller inga ögonbryn? Lars Leijonborgs ögonbryn. Dom går ju att plocka iallafall! Jag vill inte ha ett kajalsträck
Drama eller komedi? Komedi
Gmail eller Hotmail? Hotmail
MUF-fester eller vänsterfester? Har kikat in på en MUF-fest och dom verkade ha väldigt roligt, så jag väljer det!
Ostbågar eller chips? Chips
The Simpsons eller Family Guy? Gaaah, älskar båda! Men Simpons är nog snäppet bättre
Allsång på Skansen eller Allsång på Debaser? Jag ÄLSKAR Allsång på Skansen! Men jag vill ha tillbaka Lasse!
Party eller hemmakväll? Mysiga hemmakvällar på veckorna och party party på helgerna!
Loka eller Ramlösa? Tycker inte om kolsyrat vatten. Evian ska det vara! Och iskallt!
George W. Bush eller Fidel Castro? George W. Bush!! (Är jag den enda som tycker att han är bra? Hehe)
Expressen eller Aftonbladet? Aftonbladet!
Letterman eller Leno? Leno! Han är sååå lovely!
WinAmp eller iTunes? iTunes!
London eller Paris? Hatar Frankrike! Men vill gärna till musikalernas huvudstad dock; LONDON!!
Fritt knark eller totalförbud mot rusmedel? Totalförbud såklart! Ta bort allt som involverar cigaretter, snus och knark! Bort bort!
Flyg eller tåg? Flyg! Blir åksjuk på tåg
Coca-Cola eller Pepsi? Coca-Cola!
Schack eller backgammon? Jag suger åsnep*ng på schack men det är roligt!
Sunkhak eller finkrog? Finkrog. Sunkhak lät asäckligt, men jag vet inte vad Stadt räknas som! Haha!
Passa vidare till tre andra bloggare eller till fyra andra bloggare? Till alla som vill!

0 kommentarer: