Bad bad girl jag är!! Borde ju ha pluggat ikväll! Suck... Nu blir det mycket jobb imorrn istället!
Anledningen till att det inte blev mycket plugg är att Sis åker till Istanbul imorrn och som traditionen är i det Anderssonska huset så äter man alltid tacos dagen innan nån åker utomlands!
Alltså så var broder Jonas och svägerska Stina här hos mamma och pappa och vi mumsade på tacos, godis och fika! Yammie!
Christian jobbar kväll idag, så han kommer hit efter 22.00 och äter resterna... Stackars älskling! Han jobbar verkligen jämt när vi ska göra nåt. Inte roligt.

Som sagt så drar Sis iväg till Istanbul imorrn och ska stanna i två månader. Buhuuuuu, tråkigt!!! Aja, får göra en nedräkningskalender! Hehe. När hela min APU-tid har gått så har halva hennes tid i Turkiet också gått! Hehe!

Inatt ska jag och mamma och köra henne till Landvetter. Planet går 07.00 nånting. Så det blir upp och åka 03.15 inatt. Snäll lillsis hon har som åker med! Hihi.

Nu ska jag ta och kolla upp om det blåa all inclusive-hotellet i Alanya är fullbokat i juni!! Jag vill så gärna åka dit! Grejen är att en vecka i Grekland med flyg och hotell kostar lite över 6000 kronor. Och det här nybyggda all inclusive-hotellet i Alanya i en vecka kostar ca 6500 kronor. Då kan man ju lika gärna åka dit och bara bli sååå bortskämd!! Vore så gött!!

Ska kolla upp detta! Jag vill jag vill!!

Nepp, nu ska jag överlämna datorn till Sis här så hon får sitta och kuttra på msn innan hon åker. Livsviktigt! haha!



Take Care

0 kommentarer: