Vilken produktiv dag jag har haft idag då! NOT! Som vanligt!! Åå, att jag alltid ska vara så SEG på att sätta
mig ner och plugga?! Varför är det så svårt för?? Grrrrr!!!

Var på stan med mamma idag iallafall! Blev en dyr shoppingdag för henne! Hon beställde sina glasögon idag

och det är ju inte billigt direkt! usch, vill aldrig få glasögon, för dyrt för mig! Hehe!
Sen köpte hon riktiga promenadskor också! Dyrt det med! Haha! Mamma bara strööööör pengar runt sig! Hihi.

Men jag ville inte vara sämre, så jag köpte ett par gula sommarshorts och en nya partyklänning!!!

Nice värre!! Kul att shoppa lite! Och då inte bara från nelly! Det börjar annars bli min drog att shoppa därifrån!
Beställde en ny T-shirt från American Aperell som jag fick igår! Åååå så snygg!! Den är inte tillräckligt snygg för att vara riktigt party, men defenitivt för urringad för att vara en vardags-tshirt! Hehe!
Det får bli min nya sitta-på-en-uteservering-mitt-på-sommaren-Tshirt!!! Hihi!

Men ska ut på nelly en sväng sen ändå för att beställa en tub-top och ett par nya trosor från Hanky Panky!

Har ju rååååkat göra sönder dem jag fick av Christian förra året i julklapp!

Nää, nu ska jag smaska i mig en kladdmuffins här och sen fortsätta kolla på Vänner!

0 kommentarer: