Nu har jag varit jätteduktig både igår och idag!! Har gjort klart två uppgifter i Livsfrågor och Etik-häftet!! Duuuuktiga flickan!!
Har nu valt ut en tidningsartikel och ska börja jobba med den uppgiften, men gudars vad svårt det ska vara! Människosynen tar knäcken på mig! Fattar typ nada!!
Får höra med Sis när hon kommer hem! Hon brukar kunna sånt!!

Imorrn är det VÅRAN dag!! Våran 3-årsdag! Tänk att det är TRE hela år sen jag nervös som en idiot snabbt plattångade håret, sminkade mig och slängde på mig lite kläder för att gå ut och gå med Christian! Shiet, känns som igår!
Och medvetet tog jag på mig min sjukt tunna jacka utan fickor, bara för att kunna säga att "Jag fryser lite" och att han då skulle ta min hand! Hihihi!
Jodå, tjejer! Det FUNKADE!!! (Dock var det första han sa; "Har du inga fickor?") Men det får man bortse från! Han tog ju min hand iallafall!

Efter den kvällen, den promenaden och den kyssen (23.56 prick!) har vi i princip varit oskiljaktiga!! Jag minns reaktionen jag fick dagen efter av dom andra i skolan.
Repliker som:

"VA?!?!?! Ni två?! Men när, hur, varför...VA?!?!"
"Men alltså, jag trodde inte ens du visste vem det var!"
"Du och Christian? Oooooookej....."
"Är ni tillsammans? På riktigt? Seriöst?!"

Haha, alltid roligt med kommentarer! Speciellt såna! Haha. Sannas kommentar var också rolig: "Jaha.....säg nåt jag inte redan visste skulle hända?" Haha!

uuuusch, mitt i-landsproblem just nu är det äckliga brännsåret på min handled!! Dumma, dumma nudelvatten att vara så jävla varmt!! Men det är klart...varför var jag tvungen att hälla det innanför tröjärmen?? Hehe. Ont gör det iallafall och ett fult ärr lär det bli!

Avslutningsvis kan jag säga följande:

TA MIG UTOMLANDS!!!!!!!!

1 kommentarer:

Petra sa...

Men kom igen!! Hur otippat var det inte att ni två stötte på varann?!?! :P Men bra blev det i alla fall! ;)