1. Tre namn jag lyssnar till: Mathilda, Sötis, Lill-Alertz
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag får ofta höra att jag är snäll. Det tycker jag är roligt!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är fruktansvärt lat och jag borde träna mycket mer!
4. Detta är jag rädd för: Spindlar och ensamhet
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kramar, kyssar och skratt
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Bada i höga vågor, vissla och plugga i tid
7. Detta tycker jag om att göra: Sjunga!! Umgås med familj och vänner, festa, shoppa och fika såklart!
8. Detta vill jag göra just nu: Resa utomlands!!!
9. Bästa känslan: Att vara sådär riktigt lycklig som man är när allt är såå bra och man inte har några bekymmer eller krav i hela världen!
10. Värsta känslan: Besvikelse!
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Omtänksam, romantisk, snygga fotbollslår (ja, för mig är det viktigt!!), rolig, pålitlig!
12. Är jag kär just nu?: Svar JA!!
13. Jag vill gifta mig: Jag är världens största bröllop-älskare!! Jag vill ha ett stort bröllop med mycket musik och vit klänning, rosa tärnklänningar och mååånga telegram!! Klart jag vill gifta mig!! (Gärna nu, tack!)
14. Följande tre saker jag vill göra innan jag dör: Skaffa barn, gifta mig, resa till Aten, bygga ett hus från scratch!
15. Min käraste ägodel: Min dator!
16. Något jag vill ha i present: Färgade linser, den lila klänningen på Nelly, resecheckar och mycket mer!
17. Detta har jag på mig just nu: Svart linne, trosor, bh och tofs
18. Favoritkläder: Klänningar, stuprörsjeans, linnen och min morgonrock!
19. Favoritdjur: Katt!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: En salig mix!! Men just nu spelas Charlotte Perellies nya skiva för fullt!
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: "Bullet" och "Black & Blue" med Charlotte Perelli och "Empty Room" med Sanna Nielsen
22. Skola roligaste/tråkigaste ämne: Tråkigaste: Matte och naturkunskap. Roligaste: Historia, religion, svenska och engelska
23. Stjärntecken: Våg
24. En bok jag gillar: "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" – Magdalena Graaf
25. En film jag gillar: ”300” är den största favvon just nu! Men även ”Alvin and the chipmunks” är lovely!
26. Tv-program jag gillar: ”Vänner” ”Top model” ”Sjukhuset” ”Kustbevakarna”
27. Favoritdoft: Christian nyduschad! Inget som slår!!
28. Detta äter jag gärna: Pizza, Italienska köttbullar, tacopaj, sallad, potatisgratäng, blodpudding, pappas köttgryta och en massa mer!
29. Dricker helst: Iskallt vatten, cola eller nån smarrig cider eller egenhändigt blandad drink.
30. Favoritgodis: Choklad och lakrits (SALT!)
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Alanya, Aten, Sicilien eller Miami
32. Färgen på mina ögon: Diskvattengrå
33. Min längd: 1, 61
34. Jag tror på: Gud, mig själv och liv efter döden
35. Jag spelar: Piano mycket dåligt! Och även Jeopardy på nätet.
36. Person jag beundrar: Christian; för att han tänker bra saker om alla och dömer ingen för fort. Mamma; hon är bara bäst helt enkelt!
37. Så här bor jag: Med Christian i en liten tvåa.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: slängde den sista blomman igår! Så just nu inga, men vi har annars världsrekord i blom-mördande
39. Det här tänder mig: Kyssar!! (Rätt kyss-teknik på mig och jag faller som en bruten mast!)
40. Det här gör mig avtänd: Rökning, snus, alldeles för fulla personer, fula typer och idiotiska kommentarer
41. Favoritfärg: Svart, rosa och gult
42. Favoritcitat: ”Är man tyst så säger man inget, och säger man nåt så tystnar man efter en stund och går därifrån”
43. En hemlighet jag vet: Vore ju dumt att skriva här tycker man! Hehe!
44. Den bästa present jag fått: Mitt guldhalsband med en liten ängel; julklapp av Christian.
45. Senaste köpta skiva: Peter Jöback – Människor som du och jag
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende: Mina ben är rätt okej
47: Det jag är minst nöjd över med mitt utseende: Mitt ansikte över lag
48. Udda förmåga/egenskap: Kan nudda nästippen med tungan och plocka upp en
50:öring från golvet med munnen utan att ta i med händer eller knän i marken.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En grå och vit söt liten kisse.
50. Två personer jag vill ska göra detta test: Christian och Petra!!

2 kommentarer:

Josefine sa...

Hm... intressant läsning. Har bara en liten fråga angående det där spelandet... Vilket tycker du går bäst; piano eller jeopardy? haha

Petra sa...

ska ta och göra denna eftersom du tjatar så!! ;) Pussen