Hemkommen från jobbet och är huuur pigg som helst! Det är inte bra när jag börjar klockan sju imorrn igen! Hehe. Men så är det!
Christian börjar jobba imorrn med! Nu är semestern slut...... för ett tag iallafall! Innan vi drar mot varmare breddgrader! Men inte kul att börja jobba 06.00 inte! Stackars älsklingen!

Jaaaa ni... lägenheten går framåt! Ska väl snart börja tapetsera vardagsrummet tror jag! Allt är färdigspacklat och i viss mån färdigslipat också vad jag har förstått! Nu fattas bara en el-nisse som kan ordna det som ska ordnas med köket och sen kan vi sätta in det också! Framåt går det! Wihooo!

Nu ska jag nog ta och kolla på Harry Potter och Fenixorden och styrka Christians Statoil-skjorta under tiden! Har inte riktigt fått kläm på slutet än så det ska jag ta och glo igenom och samtidigt då göra älsklingen glad genom att ordna en nystruken och fin skjorta till jobbet imorrn! (strykning is da shit!)

Take Care!

0 kommentarer: