Ett kort litet meddelande här bloggisen:

Tapeter uppe i alla rum utom köket och jag kan säga att det blir så jäävla snyggt!!! Kommer ha lätt den snyggaste lägenheten när vi är klara!

Tänker också passa på att tacka mamma och pappa för att ni två heldagar i sträck hjälpt oss att tapetsera i vardagsrummet och hallen!
Och tack för all mat och fika ni har med er varje gång! Ni vet vad vi behöver! Hihi. Älskar er båda!<3

Och icke att förglömma; stooorebror Jonas!
Varje dag i två - tre veckor har du varit i våran lägenhet och hjälpt oss två yrhuvuden med allt! Och än är vi inte klara... men jag lovar att du inte ska ha behövt jobba gratis! Hihihihihihihi. Nice surprise väntar!
Tack brorsan, du är guld värd!<3


Nu ska vi åka till lägenheten igen! Jag ska nog måla dörrar och Christian ska dra rör i köket och sen ska grabbsen börja sätta ihop köket! YEY!!!!
Jobbar sen 15.30 - 20.30 ihop med Carro! Det blir roligt!

Take Care!

2 kommentarer:

malin sa...

tack så jättemycket! =)

ja det var verkligen min drömklänning! hihi du är inte den ende som blev sugen på bröllop efter att ha sett bilderna hehe ;) hoppas några av mina vänner skyndar sej på tycker det är såå kul att gå på bröllop ju =) kram

Emma sa...

Ååh va roligt nu när renoveringen börjar gå mot sitt slut. Du MÅSTE visa bilder här sen!!! ;) kramis