Usch usch usch! Inte kul att vara mig just nu! Förkyld som ett as och som pricken över i har jag även fått feber. Suck... Det passar inte in precis nu kan jag säga! Hungrig är jag men hur roligt är det att äta när det inte smakar nåt? Inte ens våran snorstarka tandkräm lyckas ge mig lite smak. Hmmmm! Boring!

I lägenheten går det iallafall framåt. Ja, den nya alltså. Köket är på väg upp, garderoben är på väg upp och jaaa, det börjar bli fiiiint helt enkelt! I våran gamla lägenhet ser det mest ut som åttonde världskriget! Dock är kaos-garderoben städad! Det FANNS ett golv!! Haha! Det kunde man inte tro!

Igår var mamma och Jossan här och hjälpte mig att städa. Eller snarare, mamma hjälpte mig. En viss liten fröken Aylin var på gnällhumör och ville inte låta mamma hjälpa moster att städa. Hihi, goseängel där!<3

Fönstrena i vardagsrummet blev iallafall putsade, tack mamma!

Nu är det inte långt kvar till resan heller! Ååååh, jag längtar så himla mycket! Det behöver vi verkligen nu! Jag har jobbat hela fucking sommaren och Christian jobbar som en gnu nu också i och med att folk är sjuka på hans jobb. Så vi behöver semester, bara vara med varandra!<3 Och såklart, med dom vi åker med! Haha!

Nä, mitt febriga huvud känner att jag inte orkar sitta här mer nu. Har skrivit fel typ tusen gånger och hänger inte med för fem öre! Hehe.

Take Care!

0 kommentarer: