Här sitter jag i nya lägenheten och surfar på snott bredband! Haha. Eller ja, jag startade bara datorn och så fick jag välja typ av internet; om det skulle vara för hemmabruk, på jobbet osv. Och sen startade det bara.... Hmmm, undrar vilken granne jag sitter och snyltar på! Hihi.

Igår gick iallafall stora flyttlasset! Känns riktigt skönt! Så nu är vardagsrummet på Majorsallén tomt medan vardagsrummet här är överfullt med kassar och bröte! Jag och mamma har städat som idioter idag! Det tar sån tiiiiid! Vi började klockan åtta imorse, men än är vi inte klara!

Var tvunga att åka och panta en hel säck med burkar och flaskor, åka till tippen och slänga en massa skit och sen däremellan får man ju klämma in lite mat också.

Puuuh! Så vi har verkligen slitit idag! Vi förtjänar verkligen semester nu!!!!

Och by the way: Grattis Jonas, som tog körtkort igår och fick jobb idag!!!!!! Hurra hurra och grattis grattis!! Det är välförtjänt det! You go, brorsan!

Nu ska jag ta och packa upp lite shit här i lägenheten så det blir någorlunda ordning. Sen in i duschen (har inte tvättat håret på typ fyra dagar eller nåt. Onödigt när man bara städar, städar och städar!) sen sminka på mig lite och sen fooootboll!! Rackeby möter Örslösa på bortaplan! Förra året gjorde ju Christian fyra mål på den matchen! Hoppas på en repris idag!

Näpp, nu ska jag dra mig!

Två dagar kvar!!!!!! Sen två veckor av sooooooooooooool!!!!!!!!!!

Take care!

1 kommentarer:

sandra sa...

Hejsan,vart är det någonstans ni har flyttat ?