Idag har det varit en soft och skön fredag! Inte för att paret Andersson/Järkeborn kan tillåta sig att ha det i dessa tider iofs, men ibland måste man bara det. Sen att Christian började jobba kvart i ett var också en anledning, hur mycket hinner man göra liksom?

Iallafall så köpte vi en tack-för-all-renoveringshjälp-present till brorsan som han ska få! Hoppas han blir glad! Men, det tror jag nog att han blir! Hihihi. Sen lämnade Christian av mig hos Petra och dit kom också Frida sen och så knallade vi fram på stan och fikade! Myyys!

Skulle köpa lite grejer inför resan, men har noll koll på hur mycket pengar jag har på kortet och i detta ösregn som var så ville vi inte gå bort till banken. Så det enda jag kom hem med, istället för solskyddsfaktor, shorts, bikini, linnen etc, var nässpray! Haha. Räddaren i nöden! Mitt tog slut inatt och jag överlever inte en förkylning utan nässpray! Hur dåligt folk än må säga att det är!

Näpp, nu ska jag dammsuga i kaos-garderoben och fortsätta plocka ner kläderna. Imorrn är det fooootboll! Yey!

Take Care!

0 kommentarer: