Aaaaaaaaaaatchoooo!!!
Så har det låtit varannan minut hos mig i eftermiddag! Vet ni vad jag har gjort?? Jo, helt enkelt städat under våran säng. Under dom tre åren som vi har bott här så har det legat en massa kassar, kuddar, täcken och annan skit under våran säng som vi aldrig orkar rensa ut.

Kändes lite som "Rent hus" när jag slängt alla kassar och och grejer och såg golvet som var täckt av damm. Uäähh! Äckligt! Fram med damsugaren och simsalapokus; det blev rent! Gött!

Så i hallen står nu tre överfulla sopsäckar med bröten som låg under sängen. Jag kollade inte ens vad som fanns i kassarna utan bara slängde allt. Har de legat där i tre år utan att vi saknat innehållet så lär vi knappast göra det nu liksom.

Även garderoben är tömd och urtorkad nu också. Såhär välstädat har det aldrig varit här. Hihi.

Christian är i andra lägenheten nu och håller på och trixar klart med garderoben. Har ju köpt en stoooor garderob med skjutdörrar från IKEA och nu håller han på och sätter in inredningen: hyllor, lådor, utdragnings-grejen med smyckehållare, jeanshängare, skoställ och annat. Kommer bli grymt snyggt!

Sen skulle dom lägga klart golvet i vardagsrummet också. Det blev också assnyggt. Tapeterna ser mycket bättre ut också! Blir så nöjd med våran nya lya! Niiiiiice!

Får även ta och säga grattis till min kära bror som klarade teoriprovet idag!!!! GRATTIS!!! Nu håller vi tummarna inför uppkörningen imorrn också! Men den kommer du klara lätt som en omelett tror jag!
Sen är det bara jag kvar i familjen utan körkort. Men Jonas sa att den äldsta personen som tog körkort där uppe var 41 år, så jag har några år kvar på mig! Haha!

Hepp hepp, nu ska jag fortsätta plocka och städa här. Det tar aldrig sluuuut!! Behöver semester! Och det är endast fyra dagar kvar!!! Iiiiiiiiiiiiiiih!!

Take Care!

0 kommentarer: