Nääe, nu var det sådär längesen igen! Förlåt förlåt! Men här kommer lite update nu iallfall!

Slutade jobba klockan två idag, såå skönt! Men har varit en mysig dag ändå. Nu kommer alla tycka jag är galet dum i huvudet men jag gillar när det är mulet och grått väder när man jobbar. Idag så satt vi och kollade på gamla Allsång på Skansen-avsnitt och fikade allihop! Jättemysigt!! Sjöng med en smula gjorde man också, hehe, är det allsån så är det!

Jobbar fredag, lördag och måndag sen är det klart för den här sommaren! Usch, det känns inte roligt direkt... Älskar "min" avdelning! Men jag hoppas.....åååååh, jag hoppas och hoppas!! Tänk om!!!!!!

Här hemma ser det ut som fjortonde världskriget! Har börjat packa ner i flyttlådor och sånt nu! Bokhylland är länsad sånär som på två korgar, två lådor och tre tidskriftsamlare! Har även packat ner alla filmer och skivor! Så nu ekar cd-/filmskåpet tomt och även tv-bänken. Det går framåt, även om det går sakta.

I lägenheten så håller dom just nu på att skruva ihop köket! Spännande!!! Ååh, det kommer bli så fint alltså! Lovar att jag ska lägga ut bilder sen när det är klart! Blir du nöjd och glad då, Emma?? Hihihihi!

Ska väl ta och få tummen ur röven och måla klart dörrarna också. Känns som att jag skulle behöva dela på mig lite grann; ena halvan i våran lägenhet och packar och den andra i nya lägenheten och målar! Det är väl det enda som ska bli skönt när jag slutar jobba, att jag kan ägna mig helt åt allt det här!

Imorrn är jag ärtligen leeeeedig iallafall! Jobbat fyra dagar i rad, varav en delad tur, så jag är lite trött i huvudet nu. Det blir man fort av att jobba med dementa, men roligt är det!

Igår skickade jag in tre sååå söta bilder på lilla Aylin till framkallning. För jättelängesen så köpte jag en såndär tavla på IKEA med tre "ramar" i. Tänkte hitta tre fina kort på mig och Christian och sätta in, men sen kom jag att tänka på lilla goseängeln som såklart måste pryda en vägg i lägenheten! Så nu hoppas jag att jag får dom snart! Kommer bli superfint!

Avslutar inlägget med att säga GRATTIS till kusin Johanna och hennes pojkvän Johan som idag fick sin lille Henry!!<3 Välkommen till världen du lille goding!

Take Care!

1 kommentarer:

Emma sa...

Hahaa, ja då blir jag så nöjd så! Pusss