Tänkte bara skriva en liten snabbis här!
Skrev ett riktigt långt inlägg igårkväll men självklart så strejkade internet och sidan hängde sig! Grrrr!
Och nu måste jag hoppa in i duschen för lite Me-time och sen tokleta efter sladden till min iPod så jag kan lägga in lite nya låtar!!
Åååå, är stressad idag men vet inte varför! Blir bara sån ibland!

Stadt ikväll!!! Roligt värre!

Förra veckan när Marika var hemma kunde jag ju inte hänga med ut, så nu är jag riktigt taggad här!
Hemma i kylen ligger min underbara Baccardie Vattenmelon! Mmmm yam!
Sen att Emma-raringen ska till Stadt ikväll gör ju inte det hela sämre! Wiiii!
Men du, ingen spritsgrädde den här gången va??;) Hahhaahaha!

Ledig idag!! Yey! Vilket betyder att jag borde plugga, vilket jag faktiskt har!!

Duktig flicka! Mmm!

Den 18:e januari idag också!!

Jag och Christian firar 2 år och 9 månader!
Och att vi har varit förlovade i 8 månader!
Mycket att fira! Hihi.
Älskar dig sötnötet mitt!<3

Nepp, som sagt! Bort med livsfrågor och etik och in i duschen för att bli som folk!

Loose it up!

0 kommentarer: