Idag tänkte jag tillägna det här inlägget till min andra hälft!
Christian!
Jag ska gå rakt på sak; jag ser inte mitt liv utan honom helt enkelt. Alltså, inte så att "åhh om vi gör slut så kommer jag att ta livet av mig!" Usch, hatar sånt!
Nej, mer det här att vi har gjort så många saker tillsammans, har så många vänner gemensamt, att jag inte kan se oss utan varandra. Det kanske låter konstigt, men så är det!

Sedan Christian kom in i mitt liv den där tredje sista dagen i skolan innan julavslutningen i andra ring, så har han existerat i mitt huvud varenda dag! (Nej, det var inte den dagen vi blev ihop)
En bild på honom följde med mig till Polen och hade sin lilla speciella plats i ett sidofack på väskan. Hihi.
När han loggade in på MSN fladdrade det till ordentligt i magen och jag blev alldeles varm.

Jag fick honom!! Han som jag var så kär i blev min till slut!
Mmmm, och hur nöjd är jag över det då?? En heeel del!

Vad har han då tillfört i mitt liv?


Det var tack vare honom jag fick matlusten tillbaka och även ökade i vikt efter mitt ras under körtelfeber-tiden.
Det var Christian som samma dag det var uttagning till Lidköpings Lucia och mina nerver höll på att kolapsa köpte 10 röda rosor till mig och försäkrade att jag skulle komma med!
Det var hos honom jag kröp ihop och grät efter bara två dagar med Lucia-gänget då jag kände att jag inte alls hörde dit bland de andra. Han tröstade mig, höll om mig och lät mig gråta och vara förbannad!
Hela studenten gick vi igenom tillsammans! Lisebergsresan, ölbrännbollen, balen, studentdagen....
Det var Christian som på våran 2-årsdag uppe på Kinnekulle frågade om vi skulle förlova oss! (Jag, med min sjukligt låga smältpunkt, grät såklart!)
Christian skrattade med mig genom alla underbara fester och soliga dagar.
Men han tröstade mig också genom den jobbiga tiden med Sanna. (Och gör så fortfarande när alla känslor blir för mycket)
Och genom Christian träffade jag Niklas! Den goaste och mest underbara killkompis som finns!

Jag kan säga helt ärligt, och utan att låta krävande, att Christian är den jag vill spendera mitt liv ihop med!
Jag älskar honom så ofattbart mycket.

Ett liv för mig, är ett liv med dig!

1 kommentarer:

ZiLLe sa...

åh va fint skrivet :)