Här sitter man insvept i sin "jordgåbbefilt" och är sååååå trött!
Sov inte särskilt bra i natt med Christian snarkande och flämtande som en Båtsman-vovve, bara för att han är lite täppt i nosen!!
Var så nära att bara klappa till honom! Grrr! Hatar att bli väckt mitt i natten och sen inte kunna somna om! Låg och lyssnade på när det "blåste horn-Pär" som mamma brukar säga! Haha!
Då var det skönt att ligga under täcket och bara mysa!
Även om jag låg bredvid människans svar på vulkanen Vesuvius!

Nu är Christian och resten av Rackeby-grabbsen hos Tobbe och spelar fotbollsspel och dricker öl. Ojoj, så manligt!! Hihi. Dom har nog väldigt kul iallafall! Christian älskar såna kvällar! Det lever han länge på, den lilla raringen!

Haha, fick ett så roligt mail av en gammal killkompis igår också!

Den här killen är jättegullig och snäll! Vi umgicks en del innan jag blev ihop med Christian och så. Dock inget romantiskt, utan bara kompisar.
Men nu har vi inte pratat med varandra på jäääättelänge! Men så fick jag ett mail igår där det stod att jag hade skickat en massa kedjebrev till honom och att jag skulle sluta med det och att jag skulle ta bort honom från min msn-lista.
Eee, va?? Jag skickar ytterst sällan några kedjebrev. Är typ aldrig ute på min mail över huvudtaget!
Och det var ju inte längesen han var ute på msn.... Så varför har han inte blockat mig då? Och varför ska jag blocka honom??

Haha, rätt intressant faktiskt! Inte riktigt den killen jag kände förut... men det är klart! People can change!
Dock har jag varken blockat eller tagit bort honom från min msn-lista. Varför skulle jag??


Nää, nu tror jag faktiskt att jag ska vila mina ögonlock!

Loose it up!

0 kommentarer: