Ajjemen, nu har dom landat!! Nya fräscha sommarkläder!!
Wiiiii!! Ett par T-shirtar saknas dock, men dom köpte jag bara till att ha på jobbet i sommar, så det är väl ingen ko på isen direkt!
Men det bästa av allt var att jag fick min efterlängtade svarta väska!!! Äntligen kan jag ha mina block och böcker med mig utan att behöva vika allt dubbelt eller att dom sticker upp lite fult! Lovely!

När man beställde för över 500 kronor så fick man med ett par leggings och en tunika på köpet.

I katalogen såg det asfult ut, eftersom det var en så stoooor tunika modellen hade på sig, men när jag fick på mig min storlek så såg det lite bättre ut.
Dock är ju leggingsen gråa och tunikan grå och vitrandig så det hela ser ut som en pyamas! haha, men gött att ha och gå i hemma! Och kanske jobba i? who knows!

Tog två ego-pics på mig i gratis-kläderna och min nya bikini!! Ni får tänka bort blekheten och extra-kilona så är den riktigt fin!!












Hur sugen blir man inte nu på att packa ner sig i Emmas resväska och åka med henne till Thailand i tre veckor??? Eller trycka sig ner i Lollos och Fridas ryggsäckar och joina dom på deras två-månadersresa ute i vida världen???
Jag är inte heeelt off! Haha!

Men jag får styrsla mig till sommaren och hoppas på att det blir en finfin och varm svensk sommar och att man kanske kan jobba ihop till så mycket pengar att det blir en solresa till hösten! Det vore gött!!!
Turkiet kanske?? Alanya?? Gärna!!!!!!

Nope, nu ska jag allt fortsätta glida runt på nätet och spana in bloggar, Facebook och lite annat. Sen blir det att spela Rollercoaster Tycoon!!

Loose it up!

1 kommentarer:

ZiLLe sa...

det setet du fick var ju jättefint.. men kanske inte ihop =/ på med ett brett bälte så är du reda för stadt ;) mwa!