Jag har blivit frälst! Så är det bara!

Måns Zelmerlöw är något över det vanliga!

Och nej, jag pratar inte bara nu om hans utseende, inte för att det är nåt fel på det men!

Hans röst är bara så underbar! Älskar den!

Och låtarna, trots att det inte är han som skrivit dem, men dom regerar!

"Brother o Brother" "Miss America" "Cara mia"

Love!

Idag har det inte hänt så mycket!

Har suttit och överfört min mapp med bilder och musik från hårddisken på mammas och pappas dator in på min.

Sen har jag gått igenom alla gamla minnen.... Mmmm.... längtar så tillbaka till den tiden!

Har även tagit vissa bilder och gjort svartvita!

Ska skicka dom till framkallning och sen göra ett snyggt kollage av dom att ha på väggen!

Bara mina alldeles speciellt utvalda bilder! Dom som fortfarande värmer!

Fixade sommarjobb idag med! Hehe, lika bra att vara ute i tid!

Börjar även plugga på måndag! Upprop och grejer! Det ska bli så roligt!

Jag ska bli en skolflicka igen! Yey!

Och så kommer Marika nästa vecka!! Längtar SÅ!!!

Vill boka upp dig minst en hel dag och bara kraaaaama dig!!!! Hihi.

Nu ska jag återgå till "Top model" och sen skicka in bilderna till framkallning!

Loose it up!

0 kommentarer: