1. Hur gammal är du om fem år?
26.... Gaaammal!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Christian

3. Hur lång är du?
1,61 om man ska vara riktigt noga!

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Ogifta par! Underbar!!=)

5. Vem ringde du senast?
Pappa

6. Vem ringde dig senast?
Elin

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
”Vad gör min sötnos nu då?? Puss puss!!”

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Skicka sms!! Helt klart!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Alldeles nyss. Innan hon gick ner i källaren!

11. Vilken ögonfärg har du?

Diskvattengråa

12. När vaknade du i dag?

11.30. Christian var inte glad då! Hihi

13. Vilken är din favoritjulsång?
”Nu står jul vid snöig port” med Agnetha Fältskog

14. Vilken är din favoritplats?

I en soffa, framför en film, i ett varmt täcke!

15. Vilken plats föredrar du minst?

Där det är kallt!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis i ett hus tillsammans med Christian och två eller tre barn!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Hmmm, kommer faktiskt inte ihåg! Men nåt var det!=)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Igår när mamma spelade Rollercoaster Tycoon. Hahaha!

19. Hur stor är din säng?

1,2o Men jag och Christian ligger på halva ungefär!;)

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Jag har en bärbar och Christian en stationär med ca. 600 virus på!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan! Klart skönast tycker jag!

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Vi har ju varsin så sammanlagt blir det väl två då!=)

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett

24. Vilka städer har du bott i?

Lidköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor

26. Är du social?

That’s the hope!

27. Vilken är din favoritglass?

Chokladglass!! Gärna med nougat-sås över!

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Kladdkaka!

29. Tycker du om kinamat?

Nej tvi vale!

30. Tycker du om kaffe?

Nepp. Har inte blivit så vuxen än! Hehe

31. Vad dricker du till frukost?

Vatten eller O’boy

32. Sover du på någon särskild sida?

Jag sover helt längst in mot väggen.

33. Kan du spela poker?

Japp. I Texas Holdem är det ingen som slår mig!=)

34. Tycker du om att mysa/kela?

Mmmm jaaa!!! Myyyys!

35. Är du en beroendemänniska?

Jaaa, jag är beroende av massor!!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja, John! Vi är BB-kompisar och när han var liten flyttade han från Lidköping låååångt bort. Sen när vi började gymnasiet så hamnade vi i samma klass!!=D Haha, hur sjukt är inte det??

37. Vill du ha barn?Absolut!

Minst tre stycken!=)

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelskan sitter hyfsat, sen kan jag väl säga några ord på italienska, spanska och tyska också.

39. Har du någonsin åkt ambulans?Ja, två gånger. En gång när det gällde mig själv och en gång när det gällde Christian!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng! Man vet aldrig vad som lurar på botten annars!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder!!!!

42. Äger du dyrbara smycken?

Ska man prata prisklass så blir det halsbandet som jag fick när jag var med i Lidköpings Lucia 2005 (1500 kr) Men annars är det absolut dyrbaraste min förlovningsring!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Singing Bee är underbart!

44. Kan du rulla med tungan?

Det tror jag!

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Har många att välja på. Hela min familj tycker jag är väldigt rolig, och sen är ju inte Andreas helt trökig heller! Haha!

46. Sover du med gosedjur?

Hade en grå koala-björn innan jag blev ihop med Christian. Den sov jag med konstant! Hihi

47. Vad har du för ringsignal?

”Cara Mia” med Måns Zelmerlöw. Har inte fått in nån mer på min mobil än!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Jaa, massor!!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Min mapp med alla häften och nödvändigheter från skolan och min vänstra hand som efter gårdagens måleri är helt röd av blåsor i handlfatan!

50. Flirtar du mycket?

Näää, inte när jag har Christian! Hihi. Men innan dess var jag nog ganska på gång!

51. Kan du byta olja på bilen?

Jag kan inte ens starta en bil!!!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej. Har inte körkort!

53. Vilken var den senaste boken du läste?

”Tankar från sängkanten” Marion Keyes (Eller hur det stavas)

54. Läser du dagstidningen?

Jaa, läser NLT och Aftonbladet på nätet!

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Näää, tyvärr!

56. Dansar du i bilen?

Inte ofta!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix FM. Skiter i vad alla säger…. Jag ÄLSKAR den kanalen!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Idag på den medicinska grundkursen krafsade jag ner ett mumintroll som Elin flabba åt!=)

59. När var du i kyrkan senast?

När Lidköpings Lucia uppträdde

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Stålhane! Han var gryyyym!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Fyra dagar tror jag…

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Christian på Eddie’s i lördags! Hihi!<3

0 kommentarer: