Här sitter jag i en snygg outfit bestående av svarta träningsbyxor (H&M) svart linne (H&M) och som pricken över i en gooo´morgonrock (KappAhl)
Hehe, den som inte är avundsjuk på denna Oscarsgala-outfit måste vara galen!

Varit i skolan idag! Medicinsk grundkurs stod på schemat! Usch usch, vad mycket grejer att lära sig! Jag menar, när vi hade prov på stora och lilla kretsloppet, vener och artärer och sånt i naturkunskapen på gymnaiset så pluggade man ju mest för att göra provet och sen kunde man bara glömma allt.

Nu känns det som att du MÅSTE kunna detta. Jag menar, du ska ju ändå jobba med det liksom!
Jeje, får väl se till att plugga som en gnu! Haha, inget som jag och Elin är särskilt bra på kanske! Haha!

Idag på lektionen så målade Elin av en bild på hjärtat. Det blev en cashew-nöt!! Hahahahahaha!

Sen började det gå utför!
Jag målade ett hjärta som först blev en gris, sen ett intstrument och när jag till sist målade en människa som spelade på instrumentet så tyckte Elin det blev likt en vattenpipa!!! Haha!
Aaa, kul hade vi!!!

Nu ska jag snart klippa mig och färga håret! Mycket behövligt kan jag säga! Helt grå i hårbotten just nu! Inte så jättevackert tycker jag!

Nu åker vi snart by the way!!! Wiiii!

Den 4:e februari!! Aaa, då ska vi göra Istanbul osäkert! Ska bli så jävla roligt!!*

Jag och Christian var och kollade på en lägenhet igår!! En större tvåa. Ååååå, jag blev så kär!

Den var underbart fin!! Behövde inte göras om nånting. Utom möjligen köket. Dom gröna tapeterna var inte så snygga, men det var ingen panik direkt där heller!
Finns både tvättmaskin och diskmaskin! Yey!! A, den vill jag ha!!
Men tror inte vi får den. Den ligger på första våningen så det är nog en del panchisar som är heta på den också och dom hade ju liiite mer pengar än vi ungdomar oftast.
Vi får väl se, men åååå vad fin den var!! Ska lägga ett bud på den iallafall så får vi se vart den hamnar.
Över 300 000 tänker vi inte gå med iallafall!

Ledig imorrn!! Tänkte ta en heldag på stan med mamma!! Jossan kanske också vill följa med?? Om hon inte jobbar... Äääh, ska fråga iaf!

Loose it up!

0 kommentarer: