Listen baby I'm sorry!
Just wanna tell you don't worry
I will be late, don't stay up and wait for me
Say again? You're dropping out, my batterie is low
Just so you know;
We're going to a place nearby
Gotta go!
Hehe, aa jag vet! Den är gammal, men nyligen nerladdad hos mig! Hihi. Den största favoritlåten av gruppen som jag aldrig har gillat! (Det var en märklig mening!)
The call - Backstreet Boys

Sitter här i min ensamhet och funderar på om jag ska ta och plugga lite?
Har ju inget annat för mig så kan lika gärna göra lite nytta som att bara sitta på internet och spana!
Måste ta och tvätta håret sen också, så slipper jag gå upp så kriminellt tidigt imorrn innan skolan!
Börjar halv nio och slutar halv tolv. Göööött!

Den kommande helgen vill jag festa!!!!! Sugen som attan!
Skulle ju gått ut i fredags egentligen men fick stanna hemma på grund av kattallergi!
Trist!
Marika är ju i Lisch denna helg!! Weeei!
Satt och pratade på Garströms i fredags så länge att hon blev sen till förfesten! Hehe, förlåt gumman!

Så underbart att få prata av sig lite!!
Marika, love you big time!!<3

Nu närmar sig Istanbul-resan också! Nice!!
Ska maila rektorn imorrn för att be om ledigt också! Han är ju aldrig på sitt kontor när jag går dit och kikar! Grrrr!

Väntar på mina kläder från H&M också!!
Beställde nya fräscha vår/sommar-kläder! Kommer vecka 4. Läääängtar!

Köpte nya jeans igår på Gina Tricot också! Tighta stuprörsjeans! Yes! Finally!
Och en röd tröja! Alltid något!

Nepp, plugga var det ja!

By the way:

Min MSN funkar igen!!!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad sägs om att följa med mig till Stockholm måndagen 14:e april och se Backstreet Boys på hovet? :D

Terese sa...

Jag vill...