Just nu är jag fruktansvärt irriterad på min MSN som enbart vill krångla med mig!
Så jag sänder ut ett massmeddelande till alla som läser detta och som existerar på min msn-lista:

Min MSN har fått fnatt och då någon skriver till mig så ser jag vissa
saker som skrivs och en hel del kommer aldrig upp på min skärm!
Så om ni skriver till mig och jag svarar ett tag och sen slutar så beror
det på att jag inte ser vad ni skriver!
Ska fixa detta så snart som möjligt!

Men in och åter!
Skola idag! Vård och omsorg stod på schemat! Var rätt intressant!
Är plugg-sugen så jag tänkte börja med en uppgift imorrn!
Hehe, bäst att passa på medan man är riktigt motiverad!!

Sitter och kollar på världens töntigaste program! "Age of love"
Ett gäng 40-åriga barbie-dockor tävlar mot ett gäng 20-åriga Playboy-tjejer om att få en grekisk grabb på fall.
Suck! Mer patetiskt kan det inte bli! Men om jag nu måste välja en tjej att heja på så blir det nog Tessa! Hon såg så cool ut när hon spelade tennis med sin stukade fot! Hihi!

Har laddat ner "Ciao bella" som jag tänkte kika på sen!
Älskar den filmen!

Men men, nu ska jag återgå till den "spännande" utröstningen i "Age of love"

Loose it up!


0 kommentarer: