Läste igenom min kalender från gymnasiet! Om du Sanna läser det här kommer du skratta tror jag! Hehe! Ni andra kommer säkerligen inte fatta mycket!

<*> Hackar du din jävel?!
<*> Hittar du nån mask?
<*> Ska du stå där länge till eller?
<*> Jag tar INTE upp det!
<*> Vi får se till att ingen ser!
<*> Vindruvor är också packade.
<*> Och Hugo, han vill sova.
<*> Jag är sur idag så gör läxan själv kärring!
<*> Det är du och jag och nån sladd i nåt hål.
<*> Flix fuckar Flex.
<*> För om du sårar honom, så dödar jag dig!
<*> "Est su" " La tablee" "Schämmapell"
<*> Där borta sitter också en fjortis.
<*> Jag tycker det här med omskärelse är kul!
<*> Hjulet snurrar men hamstern är död.
<*> Hamstern springer men hjulet står still.
<*> Folk vill kalla sig kristna, men lyda Herrens bud det vill dom inte!

Och lite citat från nyår 2004 också!

<*> Ska du komma in på toaletten så måste du knacka såhär!
<*> Fan Mathilda, du har ju bowlingklot på sängen!


En kille: Men du är väl ihop med den där lille, korte fule fan va?
Mathilda: Du menar David? Ja, han ligger här bakom mig!
Killen: Ooooo...du säger inget till honom va??

"Här kan man byta låtar!!!!"
"Jajaja, vi antecknar!!"

Mathilda: Jo, men Sanna är lite intresserad!
David: Näää???! Det ska jag gå och säga!!

0 kommentarer: