Har suttit här och funderat på varför jag aldrig kan skriva något seriöst här längre.
Det enda jag skriver om är vad jag har gjort under dagen och lets face it; jag är inte intressant!!
Jag gör ju absolut ingenting. Åååh, blir trött på mig själv som aldrig kan komma på nåt roligt att skriva!

Har fått världens skrivkramp och kan inte få fram nåt riktigt vettigt.

Förut kunde jag skriva massor om mina små i-landsproblem, men det går inte längre.
Kanske för att jag har andra problem som inte är så kul att läsa om.... eller nåt sånt.
Jag vet inte.

Vill inte skriva för mycket om problem och sån shit heller, för antar att det finns folk som kan

bli lite upprörda på mig. Så det sparar jag till mina små psykologer (mamma, Jossan, Christian och Stina)

Men in och åter! Som sagt, jag har idétorka på intressanta/roliga/tråkigt/glada/sorgsna saker att skriva.

Måste komma igång med detta nu!
Hoppas inte att jag har tappat någon trogen läsare pga mina trista inlägg. Om jag nu har någon trogen läsare..

Ojoj, det var väldigt vad sentimental och jobbig jag blev där! Hehe.

Loose it up
!

1 kommentarer:

ZiLLe sa...

ja är trogen =D och mig tappar du inte... de ä kul att läsa din blogg (när du väl uppdaterar den) =P så keep up the good work!