Jag och min kära syster ska sjunga när mammas jobb har julfest på fredag!
Hehe, lite smånervös börjar jag allt bli!
Hoppas att jag sätter "Marias vaggsång" bara. Men den är ju så fantastiskt svår!
Jeje, det ska väl gå!

Idag blir det bak av cornflakes-kakor också! Yammie!

Och så ska jag och Christian uppvakta mor och far med luciatåg imorrn också!
Hehehehehe, dom har ingen aning om vad dom ger sig in på! Sweet!

Sitter och tittar på "Mysteriet på Greveholm" nu. Laddade ner avsnitt 9, 10 och 11 inatt!

Hehe, alltså det är den underbaraste julkalendern ever!
Min och Sannas gymnasietid präglades av den här serien. Kommer du ihåg alla oändliga citat??
Haha, vi är grymmast på detta!

Ska beställa en julklapp nu också!

En egen-designad kalender! Den blir vacker kan jag säga!

Nepp, nu ska jag ringa älsklingen och se vad han gör!

0 kommentarer: