Mathilda har blivit kreativ igen!
Hon har börjat skriva! Jepp, efter typ 10000 år av skrivkramp så har det börjat släppa
och all hennes frustration som hon känt det senaste har hon börjat ta ut på tangenterna!
Nice värre!!!

Nu börjar julkänslorna komma fram på riktigt här!
Imorgon är det "Toner i advent" och för första gången sitter jag i publiken!!!
Har aldrig hänt förut, det ska bli intressant att se om jag lyckas hålla tyst i ingångssången! Hehe!
Sen är det ju Lucia-kröning på söndag! Mysrys!

Skulle börjat baka julgodis idag, men det saknades några saker så jag får skjuta upp det tills imorrn!

Har sytt på julgransmattan istället och kollat in Wallander-film "Innan frosten"

Nu är det dags för att se på "Gothica"

Mmm, skräckis! Saknar bara min älskling bredvid mig!


Mmm, jag längtar såå efter det jag med... Hihi! Awww! Mwwwwa!

1 kommentarer:

ZiLLe sa...

oftare! du får skriva oftare!^^