Usch, usch! Vill inte bli sjuk nu!! Och förhoppningsvis blir jag inte det heller.
Men det känns inget bra alltså....
Låg i badet förut och bara vaaar. Sen gick jag upp, torkade mig med en nytvättad lovely handduk
och sen bara small det.
Började kallsvettas som satan, mådde så fruktansvärt illa och blev jätteyr. Var tvungen att sätta mig ner.
Var kritvit i ansiktet och bara darrade.

Efter ett tag släppte det. Nu känns det lite bättre, men jag är tung i huvudet, fryser och mår lite småilla.

Usch... Hatar att må såhär! Det värsta som finns!
Särskilt nu i nyårstider! Men men, det blir nog bättre imorrn. Jag får sova på saken!


Vad konstigt det känns helt plötsligt på nåt sätt.

Jag hoppas inte du blir ihop med nån "sån" ändå.
Säger som Måns: "Brother O Brother, she's gonna break your heart! Leave her tonight!"

Nu ska jag bädda ner mig framför TV:n och invänta min Älskling!

Mmmm, finns inget skönare än att sova bredvid honom när man mår dåligt!
Älska!

Får inte heller glömma att gratulera Palina till förlovningen med.... mmm.... dumma mig!

Kommer inte ihåg vad han heter!!!
Men men, grattis gumman!! Jag sa ju att det inte skulle dröja länge! Hihi.
Välkommen i klubben!!

0 kommentarer: