Ja, Marika och Terese, det bloggas förjävla dåligt hos er!
Men det kan inte jag ha några åsikter om för jag bloggar inte så friskt heller! Hehe!
Inte kasta sten i glashus!

Idag har jag spenderat denna måndagen i Göteborg tillsammans med Christian, mamma och Josefine!

Blev lite shopping innan vi drog oss vidare till Liseberg!
Mmmm, mysrys! Såå fint är det där!
Måste säga att Dannys gran var den sötaste! Hihi! Den fula granen med blommor var inte alls fin, Jossan!
Usch usch!

Vad händer imorrn då??

Ska försöka shoppa älsklingens julklapp när han jobbar.
Och jaaa...så långt har jag kommit! Hihi. Ska försöka kolla på nån riktigt julig film också!

Klockan har förresten slagit om här till 00.05 vilket bara betyder en sak:

Det är den 18:e december!!!
Jag och Christian har varit tillsammans i 2 år och 8 månader!!!<3
Och förlovade i 7 månader!
Mmm, tiden går fort när man har det mysigt som det sägs! Tihi!

Puss på dig, snygging! Älskar dig!


Lista över helgen:

  • Fredag: Inflyttningsfest hos Lollo! (Present klar och grejer!)
  • Lördag: Lilla julafton hos Jonas och Stina! (Jag måste hitta receptet på mina kakor!!!)
  • Söndag: Dan före dan = MYS! (Flänga runt till Stenhammar och Götene en sväng också!)

Och på måndag är den dagen D. D som i JULAFTON!!!!
Wiii!

Nu ska jag lägga mig bredvid Älsklingen och fira in våran dag med en liten puss.
Och kanske nåt annat... Who knows???? Hehe!

"Brother O Brother" - Måns Zelmerlöw
Bäst! Bäst! Bäst!

PEACE!

0 kommentarer: