Nu måste det bli en liten uppdatering här!
Har lovat mig själv som ett för tidigt nyårslöfte att uppdatera bättre!
Inte för att jag har så jättemycket intressant att skriva, men nåt litet leende kanske jag kan frambringa
hos någon?? Hihi.

Igår laddade jag ner "Underbar och älskad av alla" med och av Martina Haag.
Såg den på bio och blev kär direkt!! Så mysig film! Och världens snyggaste danska kille! Yammie!
Har sett den tre gånger nu och fler lär det bli!

Ja, nu är det inte långt kvar till julafton!
Mysrys! Jag har inte köpt en enda julklapp än!
Ligger liiiite efter! Men jag och Christian ska fram till stan imorrn och köpa ALLA presenter då!
Var på stan med Jossan idag och letade paket! Hon köpte dom flesta!
Fick dock reda på den hemska nyheten att Christian Aguillera-parfymen var slut! Överallt!!!
Skandal! Jag ville ju ha den... Men men, får köpa den på Landvetter sen istället!

Inflyttningsfest på fredag hos Lollo!
Längtar!! Ska bli så roligt! Men jag ska vara nästintill nykter!

Efter lördagens bravader så är jag inte så sugen på att supa till! Det är bara inte värt det helt enkelt!


Jag saknar det gamla! Jag vill tillbaka igen!
Jag vill ha er igen! Som förr!
Sakna!

Igår var det förresten min och Christians dag!
2 år och 8 månader!<3
Är fortfarande lika kär och vi kommer alltid sova under samma täcke! Hihi!

2 kommentarer:

ZiLLe sa...

bra att du ska börja blogga oftare!iaf.. jo, men stina skrev ju att "ägaren blev cuttad i arslet".. och du påpekade inte det felet så då tänkte jag "aha! christian är numera statoils ägare".. mwa!

Anonym sa...

Du, då kan vi vara nästintill nyktra ihop! Känner inte direkt för att supa till efter lördagens bravader =/ Rättare sagt så vill jag aldrig mer bli full igen!