Härlig helg har det varit!
Tog det lugnt i fredags och åt filippinsk pippi och kollade på "Ensam hemma"
I lördags blev det utgång till Kronan. Förfest hos Lollo!
Gud vilken underbart mysig lägenhet du har!! Mwa! Blev kär! Hihi.
Hade en liten vighets-tävling! Kan säga att jag och Niklas vann!
Vi kunde båda plocka upp en 50:öring från golvet med munnen utan att ta i med händerna eller knäna!
Duktigt!!!


Var och registrerade mig på Komvux idag!

Så nu börjar jag plugga där i januari! Känns sååå bra!!

Och så åker jag till Istanbul den 4:e februari!

Det ska bli riktigt roligt! Skönt med lite semester!


Men nu är jag hungrig!! Ska ta och tillaga lite delikata kryddstarka nudlar!

Sen blir det godis-bak och glögg!
Ska printa mer på novellen också... Men det är så svårt att komma på vad som ska hända härnäst!
We'll see!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack du! Men frågan är om du har spanat i de snajsiga bilder som ligger uppe på Kronans hemsida? Om inte, ta en titt här: www.clubkronan.com ;)