Jaa, att det fortfarande finns underbara människor som klickar sig in hit trots min ofantligt dåliga uppdatering är beundransvärt! Jag ska skärpa mig, lovar!!

Men just nu är det mycket som är i görningen! För det första har jag jobbat en riktig mördarvecka som har varit rätt jobbig! Tack gode gud för fantastiska arbetskamrater då! För måste faktiskt säga att jobbet inom vården kan vara så fruktansvärt otacksamt! Därför är det A och O med bra tjejer (och killar!) att jobba ihop med!

Sen har ju renoveringen av lägenheten riktigt tagit fart! Sovrummet är redan klart! Golvet är inlagt och tapeterna på plats! Fondväggen blev så jävla snygg! Älskar den!! Nu fattas bara den gigantiska garderoben och ny säng och lite annat smått och gott och sen är det klaaart!

Mitt uppdrag är att måla dörrlister! Hehe, kul värre! Men det är det enda jag kan göra. På måndag kommer dom sista grejerna till köket; diskho, diskmaskin och lite annat! Yey! Då kan dom verkligen börja sätta igång med köket! Ska åka och köpa Christians snordyra Esprit-tapeter också... Hihi. Jättesnygga blir dom i köket med jag tänker inte kolla på kvittot efteråt! Haha!

I eftermiddag blir det fika med Petra-babe och sen ikväll blir det nog bio! Jag och Christian har ju plöjt igenom ALLA Harry Potter-filmer på några dagar nu. Den sista såg vi utan svensk dubbning faktiskt. Moahaha. Så vi ska gå och kolla på den nya filmen ikväll tänkte vi!

Näpp, dags att torka håret och platta det för sen bär det nog iväg mot lägenheten för mer målande kan jag tro!

Take Care!

0 kommentarer: