Nu är jag hemkommen från jobbet! Härligt härligt! Jobbar dock imorrn igen... men det är en fin tur till halv två så det är lugnt. Sen är jag ledig på torsdag! Sköönt!

Har inte hänt så mycket annars här... Var ju ledig i fyra dagar och då var det bara slappande som gällde! Var hos syster med familj i torsdags och kollade på den andra Arn-filmen! Det var mysigt!

På lördagen var jag och Christian och åt på Stadt för att fira hans löneförhöjning! Fira, eller snarare äta upp! Haha! Gott var det! När vi beställde efterätt så frågade servitrisen om vi ville ha kaffe, men det ville vi inte! Istället fick jag en Cosmopolitan och Christian en Red Bull vodka! Inget kaffe-tjafs här inte!

Näääe, har inte så mycket att berätta mer... Jag gjorde en fuling förut och öppnade Christians brev från Kronofogden. Kanske han äntligen skulle få sina skadeståndspengar från rånet... Men neej! Det stod bara att dom som gjort rånet inte hade tillräckligt med pengar och att dom skulle göra en ny genomgång 2010 nån gång!

Nej nej nej aldrig!! Nu får det fanimig räcka! Nu får vi ta tag i det här på riktigt! Gå in i deras lägenheter och ta allt av värde och pantsätt skiten! Det är en bit på väg! Dom är inte värda mer iallafall!

Nä, fy vad arg jag blir på detta! Nu får det bli andra kanelbullar, det säger jag!

Återkommer!!

Take Care!

1 kommentarer:

Jos sa...

Sicka jävla idioter!