Sitter just nu framför filmen "The wrestler" som Christian har lånat hem... Eller ja, kollar med ett halvt öga iallafall...skriver ju här också! Hehe. Gamla gubbar som skär sig själva med rakblad för att blodet ska spruta när dom sparkar på varandra är inte riktigt min typ av film... Men Christian och Jonas njuter! Pojkar...! Hihi.

Jahaaaa, ingen missade väl minnesceremonin för Herren Jesus själv igår eller?? (Michael Jackson, för er som inte kopplade!) Suck säger jag bara! Jaaa, jag skiter i vad alla säger men det är FÖR mycket! Okej, han har gjort bra musik och han var en stor artist med gudars skymning! Det var inte direkt Moder Teresa som ställde in tofflorna utan en sönderknarkad pedofilanklagad medelålders karl!

Undrar hur mycket pengar hans familj har fått för allt detta... för det verkar vara det allt handlar om. Och jaa, nu kommer jag låta elak och vidrig men inte ens hans dotters tal fick mig att fälla några tårar. Snarare vilken duktig skådis hon är! Jaa herregud...

Visst lät jag lik Kissie där?? Haha, en elak biatch! Nej usch, henne vill jag då rakt inte vara lik! Tvi tvi! Det glömmer vi!

Nu är jag ledig i några dagar iallafall... Så sköönt! Det är verkligen snurrigt på jobbet nu och mitt huvud känns som en seeg deeg! Gött att få lämna över till nattjejerna och gå hem och parkera sig i soffan!

Spenderade dagen igår och eftermiddagen idag med att myyysa med lilltjejen! Ååå, vackraste lilla varelse! Gick omkring och sjöng för henne igår. Sjöng "Staten och kapitalen" men då började hon gråta...Kommer nog bli en tvättäkta moderat! Haha! Neee, det tror jag inte! Hon gillade båtlåten iallafall. Hihi. Mosters hjärta!<3

nää, nu orkar jag inte skriva mer! Men jag återkommer snart igen!!

Take Care!

0 kommentarer: