Japp, det är den låten som går på repeat här hemma! Älskar Malenas nya skiva!! Det är finfin den! Tack för att du gav mig den, älskling!<3

Hemkommen från jobbet! Varit en ovanligt soft och skön dag! Solen sken som satanus när jag gick till jobbet och ca en timme sen jag kommit dit. Hjälpte en tant att duscha och när jag drog upp persiennerna så var himlen kolsvart och regnet öste ner... Suck! Så tråkigt!

Så det har varit svårt att hitta på nåt att göra idag. Inga promenader blir det ju direkt. Men dagen har gått fort ändå! Till lunch slog jag till och åt vad som stod på menyn: sparrissoppa! Jag älskar sparris! Dock hade nog köket haft i allt salt dom hittat för den gick inte att äta! Men ingen av de boende klagade iofs... Hehe. Kanske jag som var kinkig!

Nu ikväll händer väl inget speciellt tror jag... Ska sjunga igenom sångerna jag ska sjunga på fredag! Har fått äran att sjunga på en begravning nämligen! Klart man stället upp! En stor smula nervös dock! Var ett bra tag sen jag stod ensam och skvalade inför folk! Men det ska nog gå fint!

Nä, dags att ta tag i disken innan Christian kommer hem!

Take Care!

0 kommentarer: