Usch sicken regnig dag det har varit! Och det har varit gråa moln i våran lägenhet också... Först så gick hårtorken sönder! Satte i kontakten och tryckte igång den och jääävlar i min lilla låda vad det började ryka! Jahapp..det var det! Och vi har bara haft den i max ett halvår! Jävla skit!!

Sen skulle vi åka fram på stan en sväng....tror ni bilen startar?! NÄ! Såklart inte.. Grrr! In och hämta paraply och så fick vi gå i regnet. Men men, vi kom iallafall fram till stan och så gick vi och bytte Christians fotbollsskor som gick sönder i matchen mot Jung. Sulan på vänsterskon bara lossnade... Och för det priset så borde skorna hålla i mer än tre månader!

Men det var inga problem att byta in dom! Finfint! Sen gick vi till MQ och jag hittade mitt underbara dröm-linne som var på rea! In och prova!! Men strl. 36 var för stort och strl. 34 var för litet... Vad ska man har för storlek då liksom?? Jaja, sen gick vi och handlade lite mat och sen hem!

Nu jobbar älsklingen och jag ska hem till mor och far ikväll! Hoppas på att Josse och Hasse och lilla underbara pyret hittar dit också! Mysmys!<3

Hepp, nu ska jag fortsätta kolla på första Harry Potter-filmen! Har bestämt mig för att gå igenom alla, även om jag bara förstår mig på ettan och tvåan! Hehe!

Take Care!

0 kommentarer: