Idag har det varit en slappisdag! Skönt skönt! Vaknade vid nio när larmet på mobilen ringde... Snoozade ca fem gånger innan jag stängde av skiten helt! Jag är ledig och då ska jag få sova!! Så det gjorde jag...och Christian också för den delen. Vaknade istället vid kvart över elva! Hehe, gött!

Sen har det inte hänt nåt alls! Christian åkte iväg och handlade mat! Lax, potatisgratäng och sallad! Mmmm! Älskar! Kollade på våran favorit Gordon Ramsey i "Kitchen nightmare" också. Haha, helvete vad den mannen kan skälla! Kul! Sen åkte Christian iväg till jobbet där han ska tillbringa kvällen!

Mamma messade förut och frågade om jag ville sjunga på en begravning nästa fredag! Och det vill jag såklart!! "Himlen är oskyldigt blå". Inte min favoritsång precis.... Kommer ihåg när vi sjöng den i ensemblen på musikskolan. Vi tragglade den typ tusen gånger och stämmorna var jättesvåra! Så den blev uttjatad! Men nu ska jag ju sjunga den helt själv så det blir såklart roligt. Roligt på en sorglig tillställning dock!

Kul att nån vill att jag ska sjunga iallafall! Måste ju betyda att jag har en måttligt bra sångröst! Det stärker självförtroendet må jag säga!

Nu har jag diskat och gjort snyggt här och ska ta och kleta på lite mascara innan jag travar iväg till familjen Cataltepe! Eller näääe förresten... kör nog på en naturlig look idag! Orkar inte med smink! Ska se om jag kan hitta nån bra film att ta med mig till dom! Och så längtar jag efter lilla pyret!! Jaa, mycket tjöt om henne i bloggen, men hon är det mest fantastiska!<3

Nu ska jag göra en söt fläta av min lugg!

Take Care!

0 kommentarer: