Mmmm, sitter och kollar på "Så som i himmelen" som går på etta nu. Älskar den! En av de bästa filmer som gjorts! Myys!

Idag har jag jobbat! Går riktigt bra på jobbet och jag trivs som fisken i disken! Önskar bara att jag hade lite mer än bara sommarjobb, men det kommer väl! Har ju som sagt lite planer!

Vad har hänt dom senaste dagarna då... Har spenderat mycket tid med min underbara vackra systerdotter Aylin! (Neej det uttalas inte Eileeen!) Hon är så fantastisk så det finns inte! Fast just nu är hon mest intresserad av att äta..hehe. Mosters lilla älskling!<3

Sen har ju vädret varit så otroligt härligt så mycket tid har spenderats på stranden såklart. Men den här värmen tog nästan kål på en! Jag vet jag vet! Man ska inte klaga när vi för en gångs skull har fint sommarväder, men liiiiite svalare kunde det allt vara. På jobbet har ju luften stått still!

Men nu har det ju varit mulet och regnat ett par dar... Inget jag klagar på faktiskt!

Räknar ner dagarna till semesterresan!! Ska bli såååå kul!!

I veckan hoppas vi på att få lägenheten också!! Har redan fått en nyckel, men dom har fortfarande en del att flytta ut och så städa lite. Men guud vad fint det kommer bli! Och jag kommer få mitt drömkök!! Och en snygg garderob i sovrummet, nya tapeter, nya golv och så möblera den inglasade balkongen!!! Iiiiiiiih så roligt!!

Nääe, nu ska jag gräva i kyl och frys och se om vi kan hitta nåt att ha till middag! Ikväll är det ju LOFA som gäller och om Christian ska lyckas spöa skiten ur Trässberg så behöver han maat!

Take Care!

0 kommentarer: