Ja här dammar det ju igen alldeles! Hehe. Men det blir så när man är fullt upptagen av jobb, fixa lägenheten, umgås med vänner och gosa med underbaraste Aylin!<3 Tiden räcker inte helt enkelt!

Men det senaste som har hänt är väl att vi har satt igång ordentligt med renoveringen! Köket är utrivet och ivägkört till värmeverket! Och i söndags åkte grabbsen och hämtade hem det nya från IKEA! Tapeterna är borta och så även garderoberna i sovrummet!

Så nu spacklas det för fullt! Och så målas taken om också. Idag åkte Christian och Jonas och beställde golven också som kommer på fredag! Det kommer bli så grymt snyggt! Hela lägenheten blir verkligen renoverad från gruuuunden! Härligt! Precis så som vi vill ha det! Vi två, du och jag! Älskar dig, Christian!<3

Imorrn ska jag jobba igen! 07.00 - 13.30. Skön tur! Jobbar med Anette också och det är riktigt roligt! Vi har jobbat ihop hela veckan och gör det även på fredag! Så det kommer allt att flyta på!

Imorrn fyller även mamma år!! Graaattis!!!<3 Så ska ta med far ut på stan efter jobbet och fixa present! Jag vet redan vad jag ska köpa, men eftersom hon snokar här emellanåt så vågar jag inte skriva vad! Hihi. Men bra kommer det bli! Så blir det lite firande på fredag kväll sen av världens bästa och underbaraste mamma!

Nepp, nu ska jag fortsätta kolla på Harry Potter - Fången från Azkaban och spela Mario Cart på Nintendo DS!

Take Care!

0 kommentarer: