Skrev nyss på Facebook att jag skulle krypa ner i sängen...men det är alltid lättare sagt än gjort det där! Hehe. Min andra hälft sitter och spelar ett dödamördavåldta-spel på x-box och är så inne i det att han nog inte skulle märka om jag slängde hans nya dator i golvet. Hrm!

Jahajaha, vad har hänt idag då? Har spenderat eftermiddagen hos mor och far! Även familjen Cataltepe hittade dit i vanlig ordning så det blev en hel del Aylin-gos!!<3
Och ja nu sitter vi båda här i soffan på varsin divan och underhåller oss! Men snart får det allt bli sängen känner jag... Mina ögonlock protesterar bestämt!

På lördag blir det lite festival också! Yey! Ska bli roligt! Christian ska på partaj med fotbollen och den här gången var flickvännerna portade! Vad är det för stil liksom?? Det är ju vi som är själva stommen i det hela! Vi som står och fryser på kanten till träningsmatcherna på konstgräset och så blir vi inte ens medbjudna på fest? Que?!?!
(Eller så är det så att vi som står på kanten och fryser arslet i två delar får skylla oss själva kanske?? Aaa, så kan det vara! Haha!)

Hepp, nu ska jag ärligt gå till sängen och sussa!

Avslutar med en bild på världens vackraste flicka!




Det dyraste i världen!<3

0 kommentarer: