Ojojoj, sicken intensiv förmiddag vi har haft idag! Har varit lite barnvakt åt Aylingullet! Gick hur bra som helst! Men fruktansvärt intensivt då den lilla damen kräver uppmärksamhet typ hela tiden! Hehe. Men det har allt energi till.

Sen tog vi en promenix till Christians jobb! Aylin fjäskade in sig hos chefen med sina gigantiska bruna ögon och sina gosiga kinder! Hihi. På hemvägen slocknade hon så sött och sov hela vägen hem. Så skönt så för henne.

Nu är Christian och tränar och här sitter jag. Sitter och kikar på olika bloggar.... Har precis spanat in blondinbellas väskinköp för 23000 kronor! Damn! En väska för så mycket pengar?! Och så snygg var den inte heller enligt mig. Trökig...men å andra sidan är dom flesta av hennes kläder fruktansvärt ledsamma och käringaktiga.

Men det är klart... Skulle jag kunna plocka ut en lön på kanske 50 000 i månaden så är ju 23000 för en väska inte så farligt kanske. Men lite mörkrädd blir man ändå.

I lördags var det utgång förresten! Eller ja...var tänkt att vara utgång, men det blev ingång för mig. Haha. Jag skulle nog ha ätit lite mer än två laxskivor och lite sallad innan jag bestämde mig för att shotta turkisk peppar... Hehe.

Förfesten var iallafall väldigt rolig! Fick höra att mitt hår var "gött att dra fingrarna igenom" och att mina hårtoppar var fina (???) Haha! Alltid roligt med komplimanger,även om dom är lite knepiga! Men tack ändå!!

När alla andra hade gått åt jag lite mat och tog ett bad för att försöka piggna till lite. Fungerade dåligt. Stensomnade i soffan framför "Hey baberiba" istället! När jag vaknade på morgonen låg jag i sängen. Que?! Inget minne av att Christian bar dit mig. Han hade tydligen pratat med mig också och jag hade nickat och skakat på huvudet... Inget minne av det alls! Läskigt alltså.

Well well, kanske ska ta och göra nåt vettigt? Typ bära ut tallrikarna här i vardagsrummet till köket? Inte alltför jobbigt faktiskt.

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

härligt:) låter som en trevlig förfest i alla fall! å blev riktigt avundsjuk på ditt bad där, detska jag med göra när jag kommer hem BADA!!!;)

puss på dej <3

veronicagerding.blogg.se