Nu i dessa soliga (men ack så kalla) dagar så blir man en smula sugen på att hyfsa till balkongen! Den har ju fungerat som verktygsförråd under renoveringen av lägenheten så man kommer knappt ut på den just nu.
Funderade på att ta ett kort och lägga ut här så ni får se själva hur det ser ut... men näää. Det är nästan skämmigt så hemskt det är! Tyvärr!

Iallafall så sitter jag här och funderar på inredning till balkongen. Den ska ju bli som ett extra rum så först ska det ju vara en heltäckningsmatta över hela golvet. Svart får det nog bli. Sen vill jag ha en ryamatta under soffbordet och soffan. Gött att ha fossingarna på!

Sen blir det shopping på Indiska kan jag säga! Det ska vara ljuslyktor högt och lågt! Skulle helst vilja köpa med mig såna där ljuslyktor man hänger i taket från Turkiet! Dom har sååå snygga och något billigare än på Indiska. Men man ska ju frakta hem dom också. Inte lika roligt i resväskan! Hehe.

Ska försöka få upp min älsklingstavla på balkongen också. Den som vi hade över våran säng i gamla lägenheten. Den går ju gult, orange och rött så den passar inte in nånstans här hemma just nu tyvärr, men på balkongen kan den bli kanonfin!

Det kommer bli kanonkalas alltså! Och fan ta den personen som ens tänker tanken på att röka från våran balkong! Han/hon ska tryckas ner dom kommer ut som köttfärs genom skosnörehålen!!

Nu blir det lite mat här och sen ska jag hem till mamma och pappa. Blir en luuuugn helg denna helg. Jag är partysugen som en galning men med pojkvännen på jobbet och vännerna på Dafgårdsfest så får man hålla sig hemma. Skönt det med ibland!

Imorrn hoppas jag på bio med Stina... "Alice i underlandet" Ska bli roligt att se den. Har hört att den är ganska flippad och galen! Men Johnny Depp är ju aldrig fel liksom! Hihi.
Fotboll är det också! Yeyeyeyeye!

Och vad händer nästa lördag??? Vad händer??? Gissa?!?!? Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!!

Mat var det ja!

Take Care!

0 kommentarer: