Jahapp, så gick det inte riktigt som man ville i Melodifestivalen då... Suck! Men man kan ju inte få som man vill två år i rad, eller hur??
Anna tog hem segern. Vad säger man? Till och med Salem "jag kan bara sjunga genom näsan" al Fakir var faktiskt bättre. Inte bra men bättre.

Hejade såklart på "Manboy" först och främst! Bäst bäst var den! Sen såklart Peter Jöback med "Hollow" Dock kanske lite för mycket musikallåt över den...och svenska folket äro icke redo för detta som synes!

Men men, nu blev det som det blev! Personligen kommer jag att småskratta för mig själv om hon inte klarar kvalet.... Å andra sidan så har vi ju skickat såå bra låtar i många år men ändå kommit taskigt till, så kanske en skitlåt som denna kan vinna?? Who knows?

Jag hoppas att Norge tar hem hela jippot i Eurovision iallafall. "My heart is yours" är så fantastiskt vacker och grabben som sjunger är inte heller ful!

I övrigt hade vi en jätterolig vistelse i Stockholm! Lördagen spenderades på stan med shopping och tacobuffé på Åhlens-huset. Christian shoppade ett par jeans i en G-starbutik och där inne såg Niklas och jag en kändis! Japp, han jobbade i affären och båda två kände igen honom såå väl men kunde inte komma på var vi sett honom.

Senare på kvällen googlade Niklas hans namn och vart han jobbade och fick då fram att han var med i Big Brother 2006!!!! Hahaaha! Det är humor att vi kände igen honom tycker jag! Och lite smått pinsamt också!

Finalen i Globen var också jätterolig! Gratis godis, ljusstavar, ballonger, kändisar och bra musik! Jag uppskattade Eric Saade och Peter Jöback medan grabbarna föredrog hårdrocksbandet som körde La Voix! Haha!

En jättelyckad helg och jag hade så roligt!! Tack Christoffer och Fredrik för att vi för tredje året i rad fick våldgästa er och beskåda finalen!

Nu ska jag stääääda!

Take Care!

0 kommentarer: