Ligger i soffan i min mysiga rosa morgonrock och mår dåååååligt!! Kände när jag jobbade igårkväll att nåt inte stämde. Min mage rörde sig så fruktansvärt, men eftersom vi var två vikarier och det var kväll så kan man inte direkt gå hem bara sådär. Så jag lyckades överleva iallafall!
Christian kom och hämtade mig och jag däckade framför Fotbollsgalan.

Som om jag inte mådde tillräckligt illa där jag låg och slökikade.... Var dom tvungna att ge Zlatan guldbollen IGEN?!?!

Finns det verkligen ingen annan spelare på den här jorden än han? Jag avskyr Zlatan och hans dryga attityd! Låt honom sluta i landslaget där han ändå inte gör nån nytta eftersom han är "sååå mycket bättre än aaaalla andra spelare" Jaså? Men gör lite mål då! Tvi tvi tvi för honom!

Nu har jag skickat iväg Christian för inköp av blåbärssoppa! Finns det nåt bättre när man är magsjuk? När den är riktigt kall och god! Det är det enda jag är sugen på just nu iallafall. Hatar att vara magsjuk! Tar hellre en rejäl förkylning. Men det tråkigaste av allt är ju att jag inte kan träffa Aylin tills jag är helt frisk! Lilla gosbubblan!<3

Näe, nu ska jag fortsätta kolla på "Playa del Sol" första säsongen och dricka lite mer cola!

Take Care!

1 kommentarer:

Terese sa...

Stackare! Hoppas du mår bättre snart. Var ialla fall glad att du kan dricka något överhuvudtaget, sist jag var magsjuk kunde jag bara dricka vatten i två dagar.
Och bra att jag inte är ensam i min zlatanavsky! kram