Haha, jaa sannerligen var jag ingen morgonmänniska imorse heller! När Christian åkte till jobbet glömde han att släcka lampan i hallen så det lyste rakt i ansiktet på mig... Det var med tunga steg jag släpade mig upp och släckte den. Då slog det mig att varför ska jag gå och lägga mig nu igen när jag för en gångs skull är uppe och traskar såhär tidigt??
Men sängen lockade alltför mycket och jag sussade vidare en stund... till halv elva närmare bestämt! Hehe.

Men produktiv har jag iallafall varit! Har diskat och städat hela badrummet! Luktar rengöringsmedel och kemikalier i hela lägenheten nu. Härligt!

Fick samtal från rekryteringen också så jag ska jobba lite också! Nice! Då får man lön nästa månad igen! Yey! Hehe. Alltid mysrys att veta det!

Hepp, dags att tuffa vidare! Ska se vad som mer behövs pyntas med här hemma!

Take Care!

0 kommentarer: