Nääe, borde verkligen gå och lägga mig nu! Vi har vänt på dygnet totalt här sen i lördags! Ställt klockan på halv nio men gått upp alldeles för sent ändå. Jag vill också vara en såndär morgonpigg människa som vaknar klockan sju och absolut inte kan somna om. Som istället går upp och bakar nåt smaskigt, städar iordning i nåt rum eller bara sitter ohc myser med en kopp te (åh fy fan vad otäckt!) i soffan.... Sån vill jag vara!
Men jag får väl inse att jag innerst inne fortfarande är en tonåring som har behov av hundra timmars sömn per dygn...

Kom på att jag glömde boken som jag skulle lånat med mig från mamma. Suck, då kan jag inte läsa heller. suck vad negativt allt blev nu då da. Hehe, var ju inte meningen.

Imorrn ska jag ringa några samtal (det lät ju fruktansvärt viktigt) tror jag. Eller ett måste jag ringa, men det andra är fortfarande lite oklart... Får nog tänka igenom det ett steg till tror jag först! Hehe.

Nu blir det tandborstning (med min fina rosa tandborste med stjärnor) och sen bums ner i sängen! Kanske kan jag ta mig upp tidigt imorrn ?! Näää, jag ska inte ens uttala orden; jag vet ju ändå hur det kommer sluta! Haha!

Take Care!

0 kommentarer: