1. Hur gammal är du om fem år?
27 år
2. Vem var den senaste du träffade?
Christian sitter bredvid mig! Annars var det mamma, Jossan och Aylin när de var här förut!
3. Hur lång är du?
1, 61 cm
4. Vilken var den senaste film du såg?
Alldeles nyss såg vi "City of Ember"
5. Vem ringde du senast?
Christian
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Pussa ullegulle från mig!!" till mamma.
7. Vad är dagens planer?
Klockan är 22.50 så ska nog inte göra så mycket mer än att hänga här och sen krypa ner i sängen!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms är min bästa vän!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta!
10. När såg du senast din mamma?
I eftermiddags!
11. Vilken ögonfärg har du?
Diskvattengrå
12. När vaknade du idag?
05.15 ringde klockan! Hurra!
13. Har du någon gång hittat en katt?
När vi bodde ute i Rackeby kom det ibland katter trippandes... men har väl inte direkt hittat nån kanske....
14. Vilken är din favoritplats?
Oj...jaaa just nu får jag nog säga våran nya säng! Den är såååå underbar!!!
15. Vilken plats föredrar du minst?
Överallt där det är kallt och minusgrader!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Kanske i ett hus med Christian då såklart, gift, tre barn och fastanställd nånstans!
17. Vad skrämde dig som barn?
Att bli lämnad ensam
18. Vem fick dig att skratta senast?
Christian!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja! Jag äger inga, men jag och Jossan spelade mamma och pappas gamla skivor när vi var yngre och sjöng till! BoneyM, Sound of music, Lili och Sussie....hihi!
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar! För ett tag sen hade vi två, nu har vi en halv! Haha!
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan!
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Vi har varsin!
23. Har du någon gång spytt på fyllan?
Aldrig!!! Och kommer aldrig göra heller för den delen!
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Har aldrig varit en barfota-typ som mina syskon! Sockar inomhus och skor utomhus; oavsett gräs, asfalt, grus, sand...!
25. Är du social?
Det får jag nog påstå!
26. Vilken är din favoritglass?
De flesta smakerna med Ben&Jerry! Men ingenting med frukt.... Choklad ska det vara!
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Betala av lånet på lägenheten, inreda den PRECIS som jag vill ha den och sen bara softa och ta det lugnt!

28. Tycker du om kinamat?
Får kväljningar bara av att tänka på det!
29. Tycker du om kaffe?
Bläääääääh!
30. Vad dricker du till frukost?
Vatten eller O'boy
31. Sover du på någon särskild sida?
Nope!
32. Kan du spela poker?
Ajjemen! Jag är gryyym!
33. Tycker du om att mysa?
Älskar det!
34. Är du en beroendemänniska?
Kan jag nog vara ja.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jepps! Jag och min BB-kompis gick i samma klass på gymnasiet! Johnny-ponny!
36. Vill du ha barn?
Ja! Tre stycken!!
37. Kan du några andra språk än svenska?
Engelskan sitter väl gaaanska bra, sen kan jag några ord på tyska, italienska och spanska...
38. Har du någonsin åkt ambulans?
Jaa, två gånger; en för min egen del (svimmade på Hjertbergs) och en gång för Christians del (Statoil-rånet)
39. Föredrar du havet eller en pool?
Pool! Hatar havet och sjön att bada i!
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Superhöga klackar! Eller kläder...
41. Äger du dyra smycken?
Mitt tärn-halsband från Lidköpings Lucia-tiden!
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En bit Marabou Vinter! Sååå god!!
43. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj....svårt svårt! Men hela min familj är duktiga på kommentarer och citat! Jag och Jossan kan skratta sönder!
44. Välj ett ärr på din kropp?
Har bara två småttesmå; ett ärr i handen efter att jag ramlade på grus när jag var liten och ett på insidan av vänster arm från p-stavarna.
45. Vad har du för ringsignal?
Basshunter - Every morning <3
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Jaaa, mamma har sparat! Älskar min blå klänning med vita prickar och tillhörande små byxor som mamma sydde! Så fina!
47. Flirtar du mycket?
Har inte gjort på över fyra och ett halvt år...!
48. Vart togs din profilbild för din blogg?
När vi var på resande fot till nån kvarn förra sommaren!
50. Har du fått fortkörningsböter?
Inget körkort = inga böter

51. Vilken var den senaste bok du läste?
Jonas Gardell - Om Jesus
52. Läser du dagstidningen?
Jaa när jag jobbar läser jag NLT. Annars läser jag Aftonbladet på nätet.
53. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, men skulle vilja prenumerera på typ Vecko Revyn
54. Dansar du i bilen?
I Petras bil på väg till Rackeby-matcherna dansar jag friskt! Särskilt när dom spöade Kållandsö sista matchen....Då var dansen vild på hemvägen till "Sofia dansar go-go"
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Vakna med The Voice
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"Jobba tisdag 10/11 16.30 - 21.30"
57. När var du i kyrkan senast?
För ett par veckor sedan på Aylins dop!
58. Vad ska du göra nu?
Lägga in detta på min blogg och sen lägga mig i sängen!

0 kommentarer: