Jag tycker att jag har jobbat så duktigt hela sommaren att jag är värd nåt fiiint!


Klickade mig in nelly.se (världens bästa nätbutik!!!!!!) och kikade om dom hade nåt vackert som jag kunde beställa.


Hittade helt oförhappandes en plånbok och en partyväska från Friis&Company som var grymt snygga! Väskan var till och med på rea! Så förhoppningsvis får jag dom imorrn eftersom jag beställde det i torsdags. Nelly brukar vara snabba med leveransen.

Jag köpte den sista väskan så den finns ingen bild på men plånboken ser ut såhär:

Visst är den söt?? Väskan är nåt liknande med en rosett i fram.
Hoppas dom blir snygga iallafall.

Imorrn är jag ledig!!! Gött som fan! Ska ut och fika med mamma och Jossan. Möjligen ska Christian med också. Han brukar alltid bestämma sig typ en kvart innan dom hämtar oss och så blir han arg på mig för att jag inte har sagt till honom tidigare fast har tjötat i två dagar typ! Hehe!

Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova!
Svårt dock när Christian och Niklas spelar x-box och dessutom blir förbannade oc´h slår på allt!
(Det sista gäller dock bara min lilla goding! Hehe)

Take Care!!!

0 kommentarer: