Nu sitter jag här och skriver för sista gången på en vecka. I eftermiddag bär nämligen bilen iväg mot Landvetter!
Jag, Christian, mamma, pappa, Jonas och Stina åker till Marmaris 21.00 ikväll. Själv slutar inte jag förrän tre idag och vi ska åka vid fyra så liiiite stressande är det allt. Det är därför jag har masat mig upp klockan 05.00 nu för att packa allt så har jag bara handbagaget att rafsa ner när jag kommer hem.

Ska verkligen sola som en gnuuu den här veckan! Vill ha en fin bränna när jag kommer hem. Hehe, får väl se hur det går med det dock när det är 40 grader i skuggan. Jag kommer svettas bort!

Ha det bra alla här hemma nu så ses vi igen nästa vecka!

Massmeddelande till alla girlies i min omkrets!!!

Jag vill festa nästa fredag!!! Några som är sugna på att vara med?!

Love you all!

Kram!

0 kommentarer: